Workplace Services

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Stigande kostnader för kontorsytor innebär att den årliga kostnaden för ett mötesrum kan överskrida €15 000 *. Trots detta har våra undersökningar visat att dessa rum står tomma nästan 50% av tiden**.

Ricohs Workplace Services hjälper dig att utnyttja ditt arbetsutrymme på ett mer effektivt sätt. Vårt erbjudande inkluderar konsultation om hur du bäst konfigurerar dina utrymmen för att maximera produktivitet och samarbete, men även installation av teknik som automatiserar stödfunktioner för kontoret.

Med vårt stöd kan du förenkla kontorsprocesser som fördelning och bokning av mötesrum. Det ger en mer produktiv arbetsmiljö för dina kunder och identifierar möjligheter att använda ditt utrymme på ett mer effektivt sätt, med möjlighet att minska  kostnader. Våra anpassade lösningar ger praktiska fördelar för dina medarbetare och mätbara fördelar för din organisation.

Kontakta oss om hur vi kan hjälpa dig att utnyttja ditt arbetsutrymme på ett mer effektivt sätt.

* DTZ Research Occupier Perspective, “Global Occupancy Costs — Offices 2013, Cost saving opportunities in weak markets”, januari 2013. Konvertering USD till Euro i augusti 2014.

** Johnson Controls, “All In A Day’s Work: A Global Perspective of Workplace Trends”, mars 2012

Överst på sidan

Våra lösningar

Meeting Room Services

Skapa en mer produktiv och effektiv arbetsmiljö för era medarbetare genom att optimera och förbättra användningen av era mötesrum

Överst på sidan

Relaterade länkar

Videokonferens

Med videokonferens sparar du både tid, pengar och miljö.

Room in a box

Gör avancerad teknik enkel och diskret genom att integrera tekniken i inredningen och sudda ut gränserna mellan upplevelse och möte.

Ricoh Connect & Collaborate

Spara tid och pengar och öka produktiviteten genom att anlita Ricoh som en enda, global leverantör av konsulttjänster, leverans och support av ett omfattande utbud av visuella kommunikationslösningar.