som gör det möjligt att arbeta med teammedlemmar på distans utan ansträngning
Kontorets roll har förändrats
BLI INSPIRERAD
Hur kan du förbättra medarbetarnas upplevelse och engagemang?
Ta en titt på dessa användarfall för att förstå hur vi kan hjälpa dig att transformera din arbetsplats.
-
Möjliggör smidigt hybridarbete
-
Frigör värde med ett kontor som fokuserar på människor
-
Främja samarbete med smartare mötesrum
-
Optimera din arbetsplatshantering
-
Maximera flexibiliteten med smart lockers
Möjliggör smidigt hybridarbete
Hybridarbete handlar helt och hållet om teknik
Medarbetare bör känna att de smidigt ska kunna växla mellan hem och kontor utan att deras produktivitet sjunker. Detta kräver att man tänker om när det gäller processer och teknik och att man har en djupgående förståelse för de utmaningar som de anställda står inför.
Låt oss arbeta tillsammans för att göra hybridarbete smidigt genom att utnyttja teknik och vår expertis inom arbetsplatslösningar.
Frigör värde med ett kontor som fokuserar på människor
Kontoret är mer än ett skrivbord att arbeta vid
Företagsorganisationer funderar på hur kontoret bäst kan anpassas till en plats som främjar kreativitet, gemenskap och samarbete.
Detta kräver att man tänker om när det gäller kontorsutrymmen, vare sig det gäller optimalt utnyttjande av utrymmena, användning av AV- och IT-utrustning eller enkel tillgänglighet runt om i lokalerna. Det krävs lämplig utbildning och vägledning för att stödja denna omvandling.
Låt oss skapa ett kontor som gör det möjligt för medarbetarna att maximera sin potential.
Främja samarbete med smartare mötesrum
Plug and play-upplevelse för mötesrum
För att uppfylla kraven på flexibilitet i dagens arbetsstilar måste dina mötesrum vara helt förberedda.
Du måste kunna övervaka efterfrågan på rummen samtidigt som du noterar deras användbarhet och användningsmönster. Viktigast av allt är att rummen är utrustade med teknik för att stödja samarbete och smidig sammankoppling mellan människor, både fysiskt och virtuellt.
Låt oss göra mötesrummen smartare så att de underlättar bättre teamarbete och kreativitet.
Optimera din arbetsplatshantering
Effektiv arbetsplatshantering kan förhöja dina medarbetares arbetsdag
En stabil arbetsplatsförvaltning är avgörande för en bra upplevelse och effektivitet hos medarbetarna. Det kräver ett enhetligt system som ger enkel åtkomst – från att hitta ett ledigt mötesrum och boka ett skrivbord till att navigera i lokalerna eller hitta kontorsutrustningen.
En enhetlig vy fångar också upp kritiska data så att du kan undersöka hur ditt kontorsutrymme för närvarande används.
Låt oss hjälpa dig att främja samarbete och förhöja medarbetarnas upplevelse.
Maximera flexibiliteten med smart lockers
Flexibla förvaringslösningar med intelligenta skåp
Många företag har infört nya arbetsmetoder som gör det möjligt för deras medarbetare att enkelt arbeta på distans. Detta tillvägagångssätt kräver flexibilitet som även omfattar hur människor bär eller förvarar sina tillhörigheter och sin utrustning.
Intelligenta självbetjäningsskåp ger säker personlig förvaring med många fördelar, som t.ex. minskad börda på IT-logistiken genom att minska inchecknings- och utcheckningstider. Med hjälp av de data som samlas in av dessa skåp har du tillgång till information och insikter om var utrustning finns och hur den används.
Låt oss möjliggöra flexibel verksamhet för alla kollegor.
Kontakta oss
Tala med en Ricoh-expert
Låt oss hjälpa dig att skapa en plats för sömlöst samarbete. Ta första steget mot framgång genom att kontakta oss idag.