Kom igång med smartare arbetsflöden och automatisering
Bli inspirerad
Fallstudier för smartare arbetsflöden
Hur kan du möjliggöra företagets tillväxt på ett säkert och kompatibelt sätt – samt frigöra tid för dina medarbetare?
-
Automatisera arbetsflöden för effektiv verksamhet
-
Säkerställ säker information, åtkomst och efterlevnad
-
Ta bort klyftorna mellan processer och system
-
Automatisera fakturahantering för ekonomiavdelningen
Automatisera arbetsflöden för effektiv verksamhet
Ta bort manuella och repetitiva uppgifter
På dagens snabba marknader har det blivit en nödvändighet att arbeta effektivare och smartare. Lätt implementerad automatisering ger konkurrensfördelar genom snabbare, mer motståndskraftiga och mindre felbenägna arbetsflöden.
Låt oss arbeta tillsammans för att skapa smartare arbetsflöden för din organisation, precis som vi har gjort för många andra.
Säkerställ säker information, åtkomst och efterlevnad
Få tillgång till information på ett enkelt sätt
87% av de medarbetarna säger att de vanligtvis har problem att söka efter ett efter dokument. Det beror ofta på information som lagras över olika system och på lokala enheter. I dessa fall kommer dina anställda antingen att lägga tid på att duplicera någon annans arbete eller bli frustrerade. Resultatet blir längre väntetid för kunder, leverantörer eller kollegor.
Vi skapar rätt inställning för dokumenthantering och arkivering för att hjälpa dina medarbetare att komma åt viktig information vid rätt tidpunkt från vilken plats som helst.
Ta bort klyftorna mellan processer och system
Koppla samman
Många processer innehåller fortfarande manuella administrativa uppgifter eftersom systemen inte är integrerade med varandra för att koppla ihop, samla in och sammanställa data. Detta leder till ineffektivitet och tar tid från medarbetarna, som skulle kunna läggas på uppgifter som skapar värde och driver verksamheten framåt.
Vi ser vanligtvis verksamheter som kämpar för att "koppla samman" och förstå vad som är möjligt med systemintegrationer. Istället förlitar de sig på befintliga processer i avsaknad av alternativ.
Låt oss titta på hur vi kan få dina system att kommunicera och frigöra din tid.
Automatisera fakturahantering för ekonomiavdelningen
Underlätta snabbare transaktioner
Ett finansteam hanterar flera dokumenttyper och format. Det betyder att de behöver mata in information i olika verktyg och programvaror – ofta med manuella uppgifter och överlämningar. Detta tar tid, och under loppet av flera transaktioner kan det bli en betydande “dold” resursbelastning. Dessutom kan det göra det svårt att hantera kassaflödet, säkerställa efterlevnad, skapa korrekta rapporter och förhindra betalningsförseningar.
Vi visar dig potentialen med säker och användarvänlig fakturaautomatisering.
Låt oss höras
Prata med en Ricoh-expert
Hör hur vi kan förbättra företagets produktivitet och minska dina medarbetares administrativa börda. Kontakta en av våra experter redan idag.